Wednesday 3 April 2013

BLA..BLA..BLA..BACA AJER LHA :)


WELCOME TO APRIL. aku ucapkan sambil minum air nescafe. menghirup sedikit demi sedikit air nescafe yang sedap itu. haha.. mengarut. aku belum terlambat bukan untuk mengucapkan selamat datang kepada bulan April. semoga bulan ini berjalan dengan lancar. amin~i'm happy because my birthday is in this month. :)


pada lembaran ini juga aku ingin berkongsi result spm aku. juga belum terlambat bukan? seperti  yang anda lihat, aku hanya mendapat 2A+, 2A, 1B+, 3B, 3C.. adakah ini baik? result ni tak bertepatan dengan sasaran. sedihnya. anyway, apa yang sudah berlalu, biarkan berlalu. 


akhirnya..ini lah sijil berhenti sekolah aku. aku telah berhenti sekolah dengan rasminya sesama result spm keluar. SMK Agama Igan, i will miss you. banyak kenangan di sekolah ini. :)


alamak! berteraburnya! sijil2 dan dokumen untuk sambung belajar dan cari kerja. i'm an excellent student. haha.. that's why i had so many certificates. masih ada sebenarnya. whatever~ ada korang kesah? haha.. bla..bla..bla..


sekarang nie, tengah blur~ tak tau nak buat apa. tenung je lah apa yang ada. nak menyesal dah tak boleh. inilah usaha yang termampu.


dengan result yang ada, ke mana harus aku sambung perjalanan hidup ini? confused? lost? unsure? unclear? semua bersatu di dalam otak ini. aku apply je apa yang ada. IPTA, IPG, MATRIKULASI, SPA. semua aku apply. mana2 yang aku dapat nanti aku daftar je. 


spm menentukan segala-galanya. dulu orang suruh belajar sungguh2 tapi buat derk aje. siapa suruh. now, i must decide my own way. macam sign board kat atas tue. haha..


aigoo... what should i do? menganggur? hoho.. i don't want that happen. tak mau la menganggur seumur hidup. haha.. enough for now. tengah berfikir ni nak pergi mana. otak kusut. okay2. see you again next time :)

No comments:

Post a Comment