Wednesday 20 February 2013

KENANGAN DI SEKOLAH MENENGAH :)

nie lha budak-budak 5 arif sains.. tak nampak nerd kan? walaupun kami bebudak sains, tak semestinya nampak nerd. yang nampak nerd tu ada kot. sorang jer. haha..gurau ajer.. meh aku perkenalkan sorang2..

duduk dari kiri: Karrim, Ramzi(ketua kelas), Miss Ann (our belove class teacher), Nuraniza(penolong), Jannah

tengah dari kiri: Solehah, Azura, Sanira, Syahirunnisa, Farah (it's me), Fifi, Haslieza, Syafiqah, Alya, Ahlam

berdiri dari kiri: Farahin, Farhanim, Anuar, Rafi, Hairoul, Fa'eez, Erna, Bari, Khatijah, Qardirah

yang baju putih, student biasa. baju hijau, badan dakwah dan kerohanian. manakala baju kuning pula pengawas. kitaorang lah..hehe.. :) aku dan Rafi adalah ketua pengawas. Azura dan Fa'eez adalah penolong ketua pengawas. kiteorang conquer. hehe..

dalam kelas nie begitu banyak kenangan. kami umpama satu keluarga. support each other. help each other. lebih2 lagi dalam pelajaran. semasa ketiadaan guru dalam kelas, beberapa orang akan jadi tutor. ajar apa yang belum difahami sehingga satu kelas faham. paling banyak membantu ialah Alya, Firdaus dan Hairoul. mereka memang pelajar cemerlang yang tidak lokek dengan ilmu. thanks to you all.. :)

sebenarnya kelas kami terdapat 1001 rahsia di dalam. crush sesama sendiri. siapa tahu kan? kami2 jer yang tahu. hujung tahun hari tue diaorang meluah semua perasaan mereka. biar lah rahsia itu aku pegang erat. :) 

okay lah setakat ini aku coret kan. masih banyak ragam teman2 aku ingin ceritakan. last but not least, miss you all!! <3



No comments:

Post a Comment